понеделник, 13 септември 2010 г.

защо...???



Защо винаги когато почувствам, че всичко е прекрасно...
Защо когато те усетя толкова близо до мен...
Защо когато почувствам единение между нас... Защо когато помисля, че живота може и да е хубав... Защо когато се усетя на крилете на щастието... Защо... Защо тогава ме отрязваш така студено и жестоко... Защо тогава ме приземяваш изведнъж с такава сила... Защо тогава ме караш да се чувствам натрапница... Защо тогава се чувствам излишна... Защо...
Защото всичко е плод на моето въобръжение ли? Защото съм си въобразила, че е възможно да означавам нещо за теб ли?


.

11 коментара:

  1. Защото всичко е плод на моето въобръжение ли?
    Мда.

    ОтговорИзтриване
  2. А ти дали си сигурна,че искаш всичко това.

    ОтговорИзтриване
  3. kolko mi e poznato...haresva mi bloga ti,salzica..:)))

    ОтговорИзтриване
  4. Да си с него и да си щастлива.

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен, от 22.00, да, искам да съм с него. И знам, че ще съм щастлива!
    Но той трябва да спре да се притеснява, че не е за мен... понякога си мисля, че не е сигурен в мен... не знам... А аз го искам в живота си!

    ОтговорИзтриване
  6. И мисля, че и той ще е щастлив с мен... Искам да го направя щастлив... Заслужава го, прекрасен човек е!

    ОтговорИзтриване
  7. Kogato znae6 kakvo iska6 - celiq svqt e na tvoq strana!! Mnogo hunav blog ;]]

    ОтговорИзтриване

Блог класация