вторник, 7 септември 2010 г.

прости желанията мои...


Желания безумни в мен витаят
да те притежавам аз желая,
в дните ни напред, само мой да си,
не искам с никоя да те деля.
Това е егоизъм, низко е дори,
за това може и да ме намразиш,
свободата си цениш и браниш,
а мене лудост днес ме тъй гори...
Когато си до мен съм мила и добра,
по-нежна и любвеобилна няма,
няма ли те да ме ти прегърнеш
не съм на себе си от страхове...

Желая те безумно силно...
желая аз да те прегръщам...
желая аз да те целувам...
желая да те любя диво...
както никой друг не го в правил...
и както само аз си зная...

Прости желанията мои...

 
.

6 коментара:

  1. Ако наистина го желаеш най-лесно е да му го кажеш.

    ОтговорИзтриване
  2. Казах му го... казвам му го... и ще му казвам...
    ;) :)

    ОтговорИзтриване
  3. Думите са хубаво и важно нещо,но още по-важно е да му покажеш,че за теб той е най-важният и единствен,който е липсващата част от твоето щастие.

    ОтговорИзтриване
  4. :) Да... да покажеш... а и да докажеш, че е...

    ОтговорИзтриване
  5. Не е нужно да доказваш нищо,просто бъди честна с него.

    ОтговорИзтриване

Блог класация