четвъртък, 28 юни 2012 г.

обичам те!

My Worlds

Не знам какво за теб съм...
Да си мечтая тъй е лесно...
Заслепено е сърцето с обич,
само тебе вижда, тебе иска...
Все въпроси ти задавам,
не спирам себе си да питам...
Ти мълчиш си, удобно е така,
а моите отговори все едни са...
Нима по свой каприз или шега,
или на игра съдбата ни събра ...
Не вярвам в случайността сега...
Повярвах вече  в Любовта
и знам, че дар е тя за нас...
Не искам да се аз предавам,
не искам да отказвам обичта...
Обичта, която смисъл дава
на всеки ден и всеки миг,
когато съм до теб, а ти до мен...
Дали ще ме обичаш някой ден...
Това дори въпрос не е...
Сърцето ми е упоено с обич
и с надежда за любов...
В душата ми е някак смутно,
но сърцето ми си знае,
и за миг не се и колебае
с обич чиста те обича...
И така ще е напред...
Обичам те! 

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация