четвъртък, 29 декември 2011 г.

болка и надежда...


До болка липсваш ми
в дните ни последни...
Празници сега са,
а в мене тъй е празно...
В мислите ми ти си,
щом денят навън е.
В сънищата идваш,
с мрака на нощта...
Дните ги броя през час,
които ни разделят нас...
Уж са преброени те,
но толкова безкрайни...
....
Ще отпия глътка вино
в онзи час, дванайсти...
Не ще си тялом ти до мен,
но в сърцето мое ти си...
Ще се усмихна тихо,
сълза ще блесне в очите,
тъмнината ще я скрие,
с надежда ще я замени...
С надежда много скоро
в погледа ти да се видя...
Да ме прегърнеш нежно,
да се сгуша тихо в теб
и пак да се усетя твоя,
и с любов да те опия...
За острова далечен,
с теб да помечтаем,
за мястото без студ
и само двама да сме...

Защото те обичам...

.

6 коментара:

  1. Много красиво стихче, изпълнен с много любов и нежност....
    Весела и щастлива Нова година!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита Нова 2012 година, мила Албена!
    Желая ти много здраве, щастие, успехи и любов през новата година! Вдъхновен и усмихнат да е всеки твой ден!
    :)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ти много! Установих , че....обожавам твоите стихове! Те са от хубави ,....по-хубави! Толкова често ти гостувам в блогчето, за да прочета нещо твое!!! Много , много хубав стил имаш! Наистина ме докосна дълбоко с твоята поезия, за което ти блатодаря сърдечно!
    Желая ти и....през новата година- много творческа фантазия и вдъхновение и.....нека тя е....много , много щастлива за теб! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти за милите думи!
    Вълнувам се, че оценяваш толкова високо моите опити. Радвам се, че думите,в които съм вложила душата си, те докосват и връщат пак тук!
    Винаги си добре дошла!
    Прегръщам те и аз!

    ОтговорИзтриване

Блог класация