сряда, 27 юли 2011 г.

пожелай ме...

Drago-My Worlds
Да бъда слънцето за теб,
тъй както ти за мен си.
Това мечта е съкровена,
в сърцето ми кълнила.
Да бъда аз добра и мила,
за тебе радостта да бъда,
с обич аз да те дарявам,
с обич да ме радваш ти...
Една мечта, но тя е тъй голяма,
една мечта, за щастие на двама...
Да сбъдна искам си мечтата,
помечтай със мен и ти сега...
Обещавам, скоро в някой ден,
доволен ти ще си от мен.
Погледни към мене с поглед,
малко по-различен от сега,
и виж, че можеш с мен
да се гордееш ти.
До теб да бъда искам аз,
във всеки ден от бога ни дарен.
Повярвай, мога аз да дам ти всичко,
което  дори си тайничко желаеш,
само пожелай го ти на глас,
но ако с глас го ти не изречеш,
поне в очите ти да се чете...
ще мога с обич да го разчета
и щастието да ти дам мечтано...
Само ти го пожелай! 

Дори без думи... пожелай...

Пожелай ме, обич моя!
Завинаги ще бъда твоя,  

мечтата твоя мога да съм аз,
само... пожелай ме...


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация