вторник, 26 юли 2011 г.

след бурята...

Drago- My Worlds

След бурята пречистваща,
муза някаква дойде ми... 
Ами сега... без нет съм?
Тефтер до мен намерих 
и писалка прашна ;) 
и бързо спомних си, 
как пише се на лист :)
Денят е нов и мой ще бъде, 
такъв какъвто аз го искам,
такъв какъвто заслужавам. 
Днес искам много аз
и много заслужавам.
Слънцето навън изгря,
душата ми усмихна.
Мисли топли нося 
в сърцето непокорно
и порив тъй жадуван
в мен извира и съгражда
денят ми със усмивка...
Днес и обичта ми,
като нова ме преражда,
смисъл на денят ми дава,
от свойта безграничност вечна...
В капките дъждовни
оставих си сълзите тъжни.
В капките, дъгите отразени,
в моето сърце се приютяват.
На топло ще ги пазя аз за утре... 
за мен... за теб... за нас...
С обич е денят прекрасен...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация