четвъртък, 29 август 2013 г.

събудих се...

dum spiro spero -3

Събудих се незнайно
в безумно ранно време...
Когато ставал си и ти...
Дали случайно е това
или с мисли ме повика?
Ти не вярваш още, 
че възможно е сега
да те усещам отдалече,
да усещаш ме и ти...
Признавам си, дори
не го разбирам аз,
но не отричам го.
Сигурна съм във едно,
че мислите са сила
и щом го разберем това
мислите си ще подбираме.
Събудих се с усмивка
даже в този ранен час,
защото теб сънувах,
и днес ще бъда с теб.
С усмивка ти изпратих
мойта обич чиста
и знам, че в утрото
е стигнала при теб.
Ще я усетиш скоро,
мили ми невернико,
щом в прегръдката ми
се потопиш с доверие.
А когато я допуснеш
и приемеш със сърцето,
и когато ти изгониш
всякакви съмнения,
ще я усещаш силно
без да ти влияят
някакви си разстояния...
А сега се усмихни,
защото твоето момиче
от сърце си те обича...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация