събота, 14 април 2012 г.

тези дни..


Don't worry, be happy
 
Тези дни си ти далече
и само в мислите си с мен…
Искам аз да ти разказвам
за всичко що се случва с мен,
дори сама говоря си на ум,
а после се усмихвам тихо…
И сякаш чувам твоя глас,
нашепва ми търпение да имам,
поемам си дълбоко дъх
и пак добра съм с другите…
Да те прегърна аз копнея,
в твоята прегръдка нежна
аз изцяло себе си намирам,
и сигурна съм и добра,
когато твоите ръце
за мен магия сътворяват... 
В тихата пролетна нощ
мечтите ми със сънищата
ще се сливат и разделят,
а в утрото не ще узная
до къде е сън сънуван,
до къде е блян мечтан...
А аз си те обичам...
и ще те обичам...

.

2 коментара:

  1. Честит Великден!Прекрасно стихче! Комплимент! Желая ти благоденствие и .... много празнично настроение днес! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит Великден! Светли празнични дни!
    Прегръдки с усмивки! :):):)

    ОтговорИзтриване

Блог класация