вторник, 11 октомври 2011 г.

хубаво е с теб...

Zveti - Don't worry, be happy

Хубаво ми беше с теб...
Щастлива съм, това е...
Всеки миг, неповторим е,
когато с теб е споделен.
В прегръдка нежна се отдавам...
целувките изгарят ме от страст...
най-луда от любов ме правиш...
за нов живот ме ти прераждаш...
Щастието с теб усещам,
в ритъма на твоето сърце,
моята любов споделям
и душата моя в плен предавам,
доброволно и от цяло си сърце...
Нося обич в мен безкрайна,
с надеждите за утре споделена...
Заслушана в гласа на твоето сърце,
чувам споделена моята любов...
С криле ме ти даряваш,
криле на зрялата любов...
Любов в сърцето осъзната...
любов от разум окрилена...
любов с надежди споделена...
любов за цял един живот...
Любов... живот... любов...
Това си Ти! Моята любов!
Живота мой си Ти!

Хубаво е... с Теб! 

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация