събота, 9 февруари 2013 г.

заслужава...

Малка разходка в моя свят!!!

Казват, пред новолуние,
било добре да си разчистиш...
Новото на чисто да започне...
А старото къде е дето продължава?
Нима на ново всеки месец ще започвам?
Не мога и не искам аз да чистя
в душата си уют познала...
Може и да е хаос в мене,
но искам си го, мой си е.
Това е хаосът на моите чувства,
тези, които животът ми осмислят. 
Уморена съм от търсене на ново,
на неизвестно и намиране 
на всичко най-безсмислено.
Намерила съм смисъл в нещо
и искам си го с мен да бъде.
Искам си спокойствието и уюта,
което известността ми дава.
Това не е безличното спокойствие
на примиреност и безверие.
Това е сладкото спокойствие
с обич и любов изградено...
Да, тя е, любовта най-истинска,
която в мене хаоса подрежда,
която в полет ме понася,
а сетне в дълбокото захвърля...
Но тя е... 
Любовта с голямо "Л"...
Тя... 
всичко заслужава...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация