петък, 25 януари 2013 г.

не се прави...

My Worlds

- Не се прави на интересна...

...
А аз си мислех, че съм интересна...
Без да се правя...

Сълзите ми сами текат си...
сили да ги спра си нямам...
Защо очакванията ми са големи?
А после ме боли... боли... боли...
Най-много от безсилие боли...
след изпарените надежди...
Не боли от безразличие...
от безразличие изгаря...
Изгаря ми мечтите...
Мечтите за живот...
не простото живуркане,
а за истински  живот...
Живот такъв, 
какъвто го усетих
във вените ми да пулсира...
Животът, който е за мен,
защото себе си открих,
защото се намерих
след търсене 
на истинската Аз...
Сега, на път да се загубя,
в безсилие сълзите бърша
и все надявам се,
че обичта ще ме спаси...
Обичта... 
Защо е толкоз трудно?...
Защо не мога да обичам
без очакване за обич?...
Защо... защо... защо...

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация