четвъртък, 31 март 2011 г.

сред нощ безсънна...



"Музи", някакви ме навестиха
и будна съм, сред  нощ безсънна.
Ще направя опит
в леглото да се върна,
поне за час - два сън.
Ще си спомня пак,
прегръдката ти твоя,
с която ме прегръщаш след любов.
В опит да заспя ще бъда...
До теб е лесно да заспя
и толкова спокойно е...
В мислите ми неспокойни,
мечта една се ражда -
в нощ любовна да заспя до теб
и утрото с усмивка да ни срещне
и целувка нежна
ще си имам аз за теб.
Целувка имаш си за мен
и рай за нас ще бъде този ден...
.

2 коментара:

  1. И аз не спах (май се случва през вечер, тия дни): сега пък имало ретрограден Меркурий (така да си го обясня, защото не виждам друга причина).

    ОтговорИзтриване
  2. Все по-често и аз търся причините я в Луната, я в Меркурий или пък други неземни явления... Дали е добре? :)

    ОтговорИзтриване

Блог класация