петък, 29 юли 2011 г.

когато...

Drago-My Worlds 
Когато си далече от мен 
и възможност няма да се видим, 
от липсата ти полудявам.
Има толкова много неща, 
които искам с теб да споделя...
Има толкова много моменти,
в които от прегръдката ти имам нужда...
Има толкова много мигове,
в които искам просто да те прегърна с обич...
Искам да се сгуша в теб, 
да притихна в прегръдката ти 
и да усещам само дъхът ни как се слива...
... да усещам как сърцето ми 
започва да бие с ритъма на твоето сърце...
... да усещам, че сме едно... цяло...
А сега ми липсваш... 
и ме боли от липсата ти...
и ме изгаря от мислите ми, 
които за миг се не спират...
От ония мисли, които споделям с теб, 
а ти не мислиш, че им е време...
Искам прегръдката ти, 
когато ме привличаш към себе си...
когато ме караш да се чувствам 
специална и единствена...
когато се чувствам част от теб, 
част, която с обич си взимаш, 
за да те допълни до цялостта ти...
Искам... Искам теб!

.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация