събота, 16 юли 2011 г.

липсваш ми...


Липсваш ми във дните...
Липсва ми гласът ти топъл,
липсва ми разговорът ни със теб,
липсва ми прегръдката ти нежна,
липсва ми целувката ти жадна,
липсва ми любовта ти страстна...
Само в мислите те имам,
спомените с тебе викам,
усмивка в миналото търся,
за утре в мисли да я пренеса...
Времето безумно бърза,
в мигове на единение със теб,
и още по-безумно се проточва,
когато сме далеч един от друг...
В опит се залисвам да броя
дните, дето ме от теб делят...
Искам после да ги аз забравя,
да отлитнат бързо искам аз...
Искам да си те прегръщам
и да ме прегръщаш с обич ти...
Искам да си те целувам дълго
и с целувки да ме пиеш ти...
Искам... искам... искам...
Липсваш ми и ме боли сърцето,
липсваш ми и пуста е душата ми...

Обичам си те, слънце мое!


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация