понеделник, 30 август 2010 г.

днес... без сълзи
















Днес прочетох в
Позитивното
това:

Ще бъда! Ще обичам! Ще дерзая!

Ще бъда искрен,
~ защото хората ми вярват!
Ще бъда чист,
~ защото някои ме обичат!
Ще бъда силен,
~ животът носи изпитания!
Ще бъда храбър,
~ защото подвизи ме чакат!
Ще бъда приятел,
~ на враг и на самотник!
Ще бъда щедър,
~ без да мисля за отплата!
Ще бъда скромен,
~ защото няма съвършени!
Ще гледам все напред,
~ ще се смея!
Ще обичам, ще дерзая!

И ми хареса!
Но ми остана усещане за нещо бодящо... сега разбрах кое е. "Ще" - прекалено много бъдеще...
Затова ми се иска аз да си го кажа:

Аз съм! Обичам! Дерзая!

Аз съм искрена,

~ и някои хора ми вярват!
Аз съм светла,
~ чувствам се обичана!
Аз съм силна,
~ справям се с някои изпитания!
Аз съм
храбра,
~ и си върша ежедневните подвизи!

Опитвам да съм щедра,
~ и не очаквам отплата!
Не съм съвършена,
~ опитвам да съм скромна!
Гледам напред,
~ и се усмихвам!
Обичам и дерзая!



1 коментар:

Блог класация