петък, 20 май 2011 г.

има дни...


Има дни, в които да съм далече от теб, боли ме.
Боли ме с онази разкъсваща болка...
Болка на безсилие и празнота.
Дни, в които когато трябва да си тръгна от теб,
сякаш ми режат плътта, 
за да ми вземат сърцето.
Сърцето, в което съм те приела и те искам.
Днес ме боли...
Когато съм с теб, истинска се чувствам.
Когато те прегръщам, 
изпълваш всяка моя клетка с живот.
Когато ме прегърнеш, 
полетът ни е възможен
и нищо непостижимо няма.
Когато си далече... 
ме боли и ме разкъсва... 
на парчета...
Само с теб събирам се 
и пак съм себе си 
и цяла...
Обичам те! Обичам те! Обичам те!
До утре да го все повтарям -
пак не ще съм казала
дори началото на любовта си.
Обичам те и всичко си за мен!

Копнея да те прегърна,
в съня си да потъна
и утре теб да видя и усетя
щом зората дойде...
Лека и спокойна да е твойта нощ!
А аз ще се опитам да заспя 
със спомените си за теб...
Само тях си имам тази вечер...

 Снимката е на Драго.
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Блог класация