четвъртък, 15 март 2012 г.

сънят избяга от мен...

My Worlds

Когато сънят избяга от мен
мислите ми само твои са...
В тъмнина и самота
страхове от мене гоня
с омаята на спомените мили...
Преглъщам си сълзите
родили се от самотата...
Горчиви са и тъй горещи...
Но усмивката по-силна е,
че има ни и теб, и мен,
а утрото ще бъде скоро
слънчево и топло с теб...
Надежди да рисувам мога
с вяра и любов за теб и мен...
Надеждите ми цветни са
и слънчеви за утрешния ден...
Не зная пътя, карта нямам,
обичта ми е компас и карта...
Подай ръка и ми се довери...
Любовта е нашият живот...

.

2 коментара:

  1. Впечатлена съм!
    Много експресивно!Много красиво!Владееш силата на думите!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  2. Добре дошла, Бети!
    Благодаря ти за хубавите думи!
    Топла и усмихната вечер ти желая! :)

    ОтговорИзтриване

Блог класация